Tisdag 15/3

God dag på er alla glada där ute..
Jag vet att jag har vart otroligt dålig på att uppdater bloggen... men det händer inte speciellt mycket "annorlunda" i mitt liv...
Jag är lycklig med min underbara man och lycklig med min underbara mage..

Igår låg vi och titta på En unge i minuten HERREEGUUUD säger jag bara, fan vad jag ser fram emot förlossningen och att min underbara flicka ska komma ut..
Men jag & älsklingen låg och prata igår, och båda kommer verkligen sakna den här underbara magen som gör oss glada varje dag, så fort du sparkar eller rör dig & vi får känna dig så blir vi överlyckliga.

Älskligen sa: - Då kanske vi måste ligga i så du har mage ganska ofta?!  haha vad säger ni?

Neeej men jag & älsklingen vill vänta lite med andra bebben, Jag vill njuta av min skrutta & sen så har jag fakiskt lite planer innan nästa bebbe kommer, Men skulle det hända så är det välkommet ändå.. :)

Igår va jag & Älsklingen på Ikea I love iiiiit, Ikea e  verkligen bäst, Älskar deras korvar & denna gång åt jag även en mjukglass, å vad good den va, ahahah matvraket själv :)





Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en snygg shoppingkasse på min blogg ifall du vill va med.

http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-15 @ 15:03:40
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638
Postat av: Magda

Haha ÄLSKAR Ikeas korv ska fan åka dit för att äta massa korv sen åka hem haha!

2011-03-15 @ 17:12:05
URL: http://magdaalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0