Tisdag Första mars.

Om 5 dagar fyller jag år, UUH 23 haah gammal kärring :)

Idag har jag bara legat på sängen och njutit av lugnet hemma, Jag e ensam IGEN :/
Tråkigt men samtidigt lite skönt..
Älsklingen åkte iväg tidigt idag med sin vän mot värnamo, Långt åt helskotta..
Han ringde tidigare och sa att han va så kissnödigt och att de ÄNTLIGEN kunde svänga av mot en MAX- resturang. haha Han e värre än en gravid kvinna ibland, haha Han har nog fått graviditets symptom...

Jag gjorde iordning mina smörgåas, och sprang tillbaka till sängen..
Har verkligen latat mig idag...  Måste passa på medans prinsessan är lugn i mammas mage, rör sig bara lite, hon e nog lite trött & lat som mamma :) hahaah

Imorgon är de äntligen dags för föräldrarkursen igen..

Sitter ust nu och gråter till OpraH, om en kvinnas son som hoppade ner från 8:onde våningen, Han va djupt deprimerad, Och nu sjunger hon för honom.. USH rysningar   Hemskt =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0