Torsdag 3/3-2011

Vem kan förstå att vi redan är i början av Mars?
Alltså vad försvinner tider? Det går alldeles för fort..
Tiden får gärna gå fort, men sen när våran lilla prinsessa är hos oss så får tiden gå sakta, haha vill inte att hon ska växa alldeles FÖÖR fort..

Idag är det 61 dagar kvar till beräknad födsel.. Jag undrar verkligen när du kommer, om du kommer innnan eller efter.. :)
Lilla älsklingen vi väntar så otåligt efter dig..

Nu börjar mitt nya favorit program SEXLINGAR I FAMILJEN ahaha tänk att ha 6 bebisar att ta hand om, att springa efter när de börjar gå, att stoppa när de bråkar, att trösta, att finnas för 6 st samtidigt.

Stakars kvinna, vilken utmanning..
I min familj har vi tvillingar, Mormor fick tvillingar, och för snart 7 år sen fick min syster två prinsessor..

Såå mina vänner, ska göra mig i ordning för säng dags, jag har vart så otroligt trött idag, mår till å med illa..  Hoppas att jag kan sova ut ordentligt inatt, vill inte vakna 4 igen å ligga piggilin hela natten...

Have a nice torsdag :)  Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0