28/3.11

Igår när ja kom hem från syrran så mådde ja riktigt illa..
Så fort ja kom hem så sprang ja in i toan å spydde som en gris.. Ushh d va några månader sen man mådde så illa..  Jag hatar verkligen att spy..   Som tur är så mådde jag hyfsat okej i början av graviditeten..

Idag har jag Betalat räkningarna.. Skönt att man INTE har så mycket utgifter.
Nu är barnvagnen betalad också :)   Älsklingen och jag är så DUKTIGA på att planera och spara pengar, eller det är faktiskt älskligen som är det om man säger så...

Nu ska vi bara spara pengar till vår underbara FÖRSTA familjeresa.

well well nu väntar jag på väsbyhem som ska komma och kolla våran kyl som vägrar att hålla sig stängd. Ibland när man kommer in i köket så står den lite halvvt öppen..  Men nu ska det fixas...

Planerna inför ikväll blir äta nå gott med älsklingen och även övningsköra, vet inte riktigt om vi gör det INNAN eller Efter maten...  Men övningsköra måste vi göra känner jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0