Uppe före tuppen..

Va uppe redan vid 6 på morgonen, vad har hänt me mig? haha
Jag somnar tidigt och vaknar extremt tidigt..  Vill sova vidare men kan inte, känns för tomt när älsklingen inte är hemma..  Imorgon + Hela helgen är du MIN.. BARA MIN.. hahah Då ska vi ta långa sovmorgon och massa mys.
Längtar som fan..

Idag ska vi till barnmorskan vid 3, måste även prata med henne om att jag har värkar vid magen och extrema ryggvärk..

Igår kände jag älsklingen lite dåligt under hela dan, KLART man blir lite orolig men bebisarna har ju också sina dagar som dem vill vila och inte röra på sig speciellt mycket..
SÅ jag hittade ett sätt att få henne att röra på sig..

Eftersom hon ligger med huvudet ner så tar jag tar i huvudet och då rör hon sig för fullt, FYFAN VAD ELAK jag är!!
jag tror att hon inte har så mycket plats att röra sig på så hon trycker bara upp/ut kroppsdelar så halva magen står upp åt olika håll, Lite AILEEN VARNING ahah

Ajaaa Nu blir det lite frukost time.. Ses & hör lite mer senare idag.. Puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0