Vaken sen kl...

God morgon, har legat vaken sen ungefär vid 4...
Vill sova, men kan inte..
Vill blunda, men ögonen öppnas ändå....
Vill sooova, men ändå har jag tv:n på Vakna med the voice, Lilla lampan är tänd, ligger i sängen och pillar på datorn...

Förstår inte hur tankar kan kontrollera en människa så enormt.. Det började med att jag drömde om en sak, sedan vaknade jag för att gå på toa och sen kunde jag inte somna om.. Låg vaken och lyssnade på älsklingen när han låg å sov så sött...  Jag räknade ner minuterna tills älsklingens telefon skulle ringa.. =/ Ville mysa och pussas lite...

Bobo är verkligen världens mysigaste morgon människa.. Älskar verkligen dig, Dag & Natt.. All the time..

Men men, ska nog gå till köket & göra iordning något.. börjar bli hungrig ...

Kanske ska försöka blunda ett tag..  <3

PS: På VAKNA MED THE VOICE Frågar de Om "99 saker man måste göra innan man dör"
Vad känner/tycker ni man bör göra innan man dör?

Jag tycker:
1. Träffa drömpartnern & bilda familj * CHECK*
2. Bada med delfin är ännu en super stor dröm jag har, Som kanske någon gång blir möjlig..

Finns säkert mycket mycket mer saker man vill göra innan man dör.. Meeeen kommer inte på något just nu..
Ha en fortsatt trevlig morgon, så Hörs vi lite senare   Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0