Väntar på min prins..

Jag saknar mig man.. <3
Så fort jag är utan honom så saknar jag honom extremt mycket, Måste bli bättre på att njuta av honom när  han väl är hemma, hahah ...
Ibland tar man folk förgivet, man "vet" vad man har..  Men sen när de är borta så saknar man dem extremt mycket.
 
Jag Älskar Dig Alex <3
Han är så underbar, hur mycket klockan än är så pussar han alltid magen god natt eller god morgon, och Mig med <3

Han e verkligen världens underbaraste, Bobo du har verkligen ställt upp för mig, Och det är jag verkligen dig evigt tacksam för...

Såååå när du kommer hem så blir det mysig middag för oss två..

Lövbiff med ris å soja eller lövbigg i salsasås med ris...

Såå nu ska jag sätta igång med maten,
Ha en fortsatt mysig tisdag för det har jag tänkt å ha <3
Puss & kram från oss till er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska visa att du älskar honom mer för de e ju lätt att man glömmer det så han verklige vet.För han värkar förkäna de ha de bäst./Din blogg läsare

2011-03-03 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0