1 maj..

Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne!!

I skåne finns en apa, som kan lura mig tillbaka.. !!


Hmmmmmm, vacker väder? noooo Super molnigt..
Aja man kan inte begära så mycket, vi har ju haft det otroligt varmt och skönt den senaste tiden..

ligger just nu och tittar på tv, ett program som handlar om tvillingar som sitter ihop, de  sitter fast i huvudet, de delar hjärna... Helt otroligt.. Ser ganska läskigt ut....
Då undrar jag:  jorde de inget ultraljud? syndes det inte på ultraljudet? eller gjorde de ett ultraljud men valde att behålla ändå?

Såg inte början av programmet..


Juuuste, Idag va jag och älsklingen iväg och hämta våran underbara vagn.. Åå den e så fin.. Är riktigt nöjd med den.. :)  Och Min fina älskling såg riktigt fin ut när han körde den.. <3  Älskar dig min underbara man.. <3
Nuu fattas endast våran dotter.. <3   I love you My little family..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0