12/5.. herreguuud

Lilla Lilla prinsessa.. vill du inte hellre komma ut än att vara där inne, trångt och tråkigt..

Vaknade med huvudvärk idag precis innan älsklingen skulle åka till jobbet, så han gav mig lite alvedon..
Jag ringde te BM eftersom jag har symtomer för havandeskapsförgiftning..

de bad mig då kontakta förlossningen, men jag orkara verkligen inte åka dit och vänta i flera timmar som sist.. men jag fick tid till BM imorgon, tidigt på morgonen.. Imorgon ska vi även boka tid för igångsättning..

Lite läskigt men skönt ändå att detta snart är sluuuuuut..
Mina föttter är så svullna, ser ut som dinosaurie fötter..  vi kallar de för piroger.. ahahah

Idag städade jag förfullt hemma.. måste hålla igång så tiden går fooort, annars går den döö sakta...

När jag höll på med städningen så knackade någon på fönstret och det va mamsen.. Hon hjälpte mig med städningen och hade med sig fika... 

Nu e jag ensam, och väntar på att älsklingen ska komma hem,.. <3  Saknar honom så otroligt myckeeeeet..

Dag å börja med maten.. Have a nice day.. puss & kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

och han saknar dig när han inte är med diiiggg

2011-05-13 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0