Älskar dig min underbara bobo


Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig Min underbara bobo..
Jag har det så underbart bra med dig, och jag vill aldrig förlora dig..

Vi har alltid roligt ihop.. Vi är riktiga busungar tillsammans..
Du är en riktig charmör hjärtis, och du säger alltid de rätta orden..
Min bobo, du har det finaste hjärtat någonsin och jag ser o märker hur du längtar efter din lilla prinsessa som inom några dagar är hos oss..

Jag vet att vi ska få ett underbart barn Men jag kan inte förstå att vi ska få VÅRAN DOTTER..
Hon kommer vara en del av dig och en del av mig, en del av oss... VI två blir 3....



Hjärtat den här dagen minns jag som om det vore igår...
En vecka efter att vi kom tillbaka från rhodos så köpte du ett gravtest bara för att... 

Jag minns när jag satt på toa och det blev ett plus.. och du trodde mig inte, du stog i köket..
Och jag började gråta... av LYCKA, av chock, Lycklig över att då började en biiit i mitt liv, familjedelen...

Den 29 augusti 2010 fick vi ett positivt gravtest.. Dagen innan min pappa fyllde år..  Ska lägga upp en video när vi berättade för min pappa att han skulle/ska bli morfar..

Men tillbaka till min älskling.. Tack för att du har gjort för mig och våran dotter.. tack för att du alltid finns hos mig.. Tack för att du får mig att känna mig som en drottning..  Du vet att du är allt för mig.. Nu och föralltid..<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman faaan va du e underbar jag älskar dig så mycke att jag inte har ord du e mitt liv de va de finnaste jag läst jag älskar dig vill aldrig förlora dig ängel jag vill vara tillsamans med dig för alltid för jag vet att jag aldrig kommer sluta älska dig

2011-05-03 @ 12:53:37
Postat av: Maggan

Glöööm inte videon guud va roligt att se!

Lyckaa till nuuu!!!

2011-05-04 @ 12:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0