Andra maj..

Hello alla där ute...

2 dagar kvar till beräknad födsel.. När kommer hon?!?!
Min lilla flicka.. efterlängtade underbara flicka..

man har alltid sett fram emot beräknade dagen..   Men sen när man närmar sig den så tänker man, äh jag kommer säkert gå över tiden..  - / +  2 veckor...  haha blir inte MINUS för min del iaf.. så vi får se.....

Igår såå hämtade vi som sagt vagnen ... åå den e såå sööööt.. haha sötare kommer den bli med bebben i..

Idag eller inatt sov jag jätte dåligt, med massa värkar i magen och mellan benen... Men som sagt, är det inte regelbundet så är det inget på G... 

 Idag mötte jag upp hjärtat för att åka till kvartersvärden för att hämta nycklar till våran nya VARMA garage,, härligt.. Kommer inte va nå problem till vintern och Lilla skruttan kommer inte behöva sätta sig i en kall bil.. utan den kommer alltid vara varm.. skönt...

Nu har jag tagit ut köttfärs, och ska överraska älsklingen med Pannbiffar i tomatsås som han ÄLSKAR... <3
Han förtjänar det bästa... <3

Får se Om man tar bild på hur maten blir, haha kanske inte direkt den finaste synen, Först gången jag lagar det.. haha håller både tummar å tår, hoppas det går   bra.. <3

Ses senare mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Madde.

Jag vill se vagnen :)!

2011-05-02 @ 14:18:14
URL: http://parfymfri.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Anmäl dig gärna till Dagens Blogg ~

http://fridisi.blogg.se/2011/may/vinnarna-och-en-ny-omgang.html#comment

2011-05-02 @ 14:37:28
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0