ÄNTLIIIGEN...

Natten till måndag så gick mitt vatten runt 1 på natten.. Jag blev så chockad så ja satte mig på sängen och visste inte riktigt vad ja skulle göra.. ville inte väcka älsklingen heller... Ahha choooock..

Värkarna började direkt..
Ringde in till bb vid 2 de sa åt mig att ta två alvedoner och hoppa in i en varmdusch.. Runt halv 4 så stog ja inte ut me värkarna.. så då ringde jag in igen å då fick vi komma in...

Melina föddes i Måndags 15:29 (egentligen 15:30) men jag föddes 15:29 så bm va snäll och ändrade en minut, de ville vara lite snälla eftersom vi fick lida som fan i slutet.. de anväde sugklocka..

Jag ska skicka en förlossningsberättelse, men den kommer om ett tag, Just nu passar jag på att vila medans skruttan sover, och när hon e vaken då vill man bara mysa med henne och med älsklingne..

Hon vägde 3395 och va 52 cm lång.. Hon är otroligt fiiiiiin.. Helt otroligt att man kan älska någon så snabbt.. Så fort jag fick henne på mitt bröst så Kände jag hur mycket jag ÄLSKAR henne och min underbara man.. <3

Älsklingen va en TOP 10 på förlossningen, Kunde inte begärt något mer.. du fanns där för mig  110%.. från början till slut.. <3 bobo älskr dig mest i världen och vår underbara lilla dotter.. <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack mitt hjärta tack för att du finns älskar dig mest i världen jag gör allt för dig

2011-05-21 @ 15:35:08
Postat av: Anonym

ÅÅ va underbart jag önskar att alla hade så underbart som ni. De är viktigt att inte glömma vrandra hoppas ni kan ha så här för alltid. Hälsa din man att han är super du ska vara stolt över honom ha de bäst ni 2

2011-05-21 @ 15:42:39
Postat av: Linda

Vad söt, grattis! :)

2011-05-24 @ 20:18:39
Postat av: Anonym

hej mamma du får uppdatera oss lite är nyfikna hur allt går sen har du den bästa bloggen kollar varje dag ha de bäst din trogna vän

2011-05-30 @ 20:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0