En vecka övertiden =/

Frusterandeatt hon inte vill ut.. Men hon kommer när hon känner sig redo..
Idag är det EXAKT en vecka sen hon va beräknad till.. Men som sagt inga barn ute än..

Alla har sagt att : - Tiden kommer gå så sakta, men själv känner jag & älsklingen att denna vecka har gått så otroligt fort ....
Jag har ju haft kraftiga värkar men det håller inte.. Och jag har nog aldrig promenerat så mycket osm jag har gjort Hela veckan... flera KM per dag.. men skruttan tycker nog att det är skönt när magen gungar som fan ahah..

Men på fredag ska vi till BM och boka tid på Sjukhuset för en igångsättning Ifall det inte har hänt något..  så Om en vecka har jag henne iaf.. haha ..

Idag lagade jag & älsklingen falukorv i ugn, med senap, tomat, ost, matlagningsgrädde och lök över med potatismos.. det blev så gooooooottt, och vi gammade i oss allt... vi ligger som två stora säckar på soffan haha.. <3

Men men senare blir det dags för ännu en promenad idag... 
Föresten idag träffade jag natta i centrum, hon behövde handla lite, hon har börjat jobba.. Grattis till jobbet gummsan.. <3   sen åt vi en varsin bananaspliiiiiiiit gottttis som fan..
Och jag har även klippt mig..  Känns skit skönt att bli av med det slitna håret..

Puss & kram på er alla där ute.. <3

PS: Sorry för att jag inte har vart inne å bloggat på typ en vecka, men jag har inet vetat vad ja ska skriva...
tack till er som fortfarande kikar in på min blogg ...  ni får gärna kommentera..  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0