Freeeedag den 13onde..

Hur har er dag vart??

min dag har vart otroligt lugn och fin..

Började dagen hos barnmorskan, Lyssnade på lilla prinsessans hjärta, 140 slag/min
mitt blodtryck va lite högt i sittandes å liggandes läge.. visade lite spår av protein i mitt urin..
Och sen så har jag även haft tryck i huvudet.. Och barnmorskan sa att OM det förvärras då ska vi ringa förlossningen... jag visar flera tecken på havandeskapsförgiftning..  PLUS att mina fötter och händer är Otroligt svullna, Ser ut som ett svullo.. hahaah

Barnmorskan ringde Danderyd för att boka tid för igångsättning och den stora dagen blir på

På toooorsdag smäller det.. haha Men självklart finns det möjlighet för henne att komma tidigare än såå..
På torsdag ska vi vara där kl 8.. ååh vad pirrigt.. hoppas bara att dagarna går lika fort som de har gjort sen beräknade dagen.. eller att hon kommer tiidgare än torsdag skulle vaara perfekt..

Mamma & pappa Längtar så extremt mycket efter dig, det går inte att beskriva med ord....
I love you Melina..  <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar min min familj mest

2011-05-13 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0