god dagens.. 5/5

hejsan mina vänner...
idag har jag verkligen sovit ut.. vi somnade vid 1 inatt och vaknade runt halv 12 idag.. kändes otroligt skönt att få vila ut..

ush vad man drömmer så konstiga drömmar, jag drömde att jag va Sami från våra bästa år hahaha illa...
sen drömde jag att mina byxor satt fel, och jag ändrade på dem mitt på gatan..
Idag har vi vart hos BM... ska dit igen nästa fredag, och om lillan inte har kommit tills dess då ska vi boka för igångsättning... SNÄLLA SNÄLLA underbara dotter kom innan dess.. Kom till oss så snart som möjligt..
SFmått:  36 cm..
Blodtrycket 140/80, lite högt,  sedan vilade jag en stund och då skönt det till normal nivå..
de hittade även lite mer spår av av protein i urinet.. (skulle det vara så att jag har ont i huvudet, eller om det blir ljust för ögonen då ska jag ringa...)
Hjärtslagen slog mellan 130-140 slag/minuten..
Hon va ju lite upprörd över att BM tog tag i huvudet för att känna om hon låg neråt (fixerad) vilket hon är.. <3
Ligger just nu hos mamma och tar det lungt, ligger och tittar på DR Phil.. Handlar om en 16 årig tjej som är gravid.. lite för ungt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0