god morgooon... <3

god morgon mina vänner, jag önskar att jag kunde säga, - Vad underbart väder vi har...

Men det har vi verkligen inte.. Det snöar som fan..helt sjuk i MAAJ? ahahah tänk att förra veckan så låg vi och sola och hade det super varmt, Nästan lite förvarmt , för fort...  OCH NU SNÖÖÖÖ???  

Klimatförändringar överallt i världen... Lite läskigt...

Men helt ärligt så tycker jag att det är fint när det snöar.. men det är inte efterlängtat.. vi vill ha sol och bad..
speciellt när min fina lilla dotter kommer till oss ssnart... då vill jag ha fint väder.. INTE SNÖÖ hahah <3


Idag när älsklingen drog till jobbet så passade jag på att gå å tvätta.. 
Tvättade kläderna och sängkläderna.. Nu är allt fint och rent..  Det går ändå ganska fort att tvätta..

Och eftersom jag inte orkar springa fram och tillbaka, då sitter jag i tvättis och sätter på musik och viker kläderna i tvättstugan, och då är alltid vikt när jag kommer hem då är det bara å slänga in allt i lådorna.. slipper sitta hemma och vika också.. då känns det verkligen som om man aldrig blir klar....

Men men mina vänner.. nu ska ja slänga mig på soffan och slappa.. <3

  MYSIGT ahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0