god morogn.. 4/5

Idag är det den stora dagen som har jag väntat på ett bra tag.. den 4 maj..
Den dagen lilla skruttan är beräknad till...

Men tyvärr så har ingenting hänt, haha hon sover förfullt där inne...
Men men ÄN är inte dagen slut hahaha.. <3

Positivt tänkade va?
Nu ska ja och älskling iväg på massa ärende så vi får se om något händer..

Snälla håll alla tummar å tår ni bara kan, så något händer...




PS:
Till magda: tack gumman.. jag hopps verkligen också att hon kommer snart, jaa du ser.. jag städade sönder mig igår hahah.. <3

Till Madde: jag sätter upp bilder på vagnen lite senare idag..

Till er andra som läser: nii får gärna kommentera eller ställa frågor ni med.. 

ha en underbar dag allihopa .. <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Madde.

Var stark gumman! Jag håller alla tummar och tår som jag hittar :)

2011-05-04 @ 12:10:24
URL: http://parfymfri.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag och jimmy håller alla tummar å tår vi har sen snor vi kias och wilmas tassar också så hoppas vi på att skruttan tittar ut under natten <3

2011-05-04 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0