Uppe före tuppen..

Hej mina vänner.. lite nervös idag...

Joo Föresten Fredag den 13.Onde.. UUUH hahahahah...   Oturs dag eller vad? Hur är det för er mina vänner??

Meeen meeeen, Själv är detta en stor dag för mig, Min älskling Våra familjer och ALLA.. haha needå
Men idag Om 2 timmar ska vi till barnmorskan för att boka tid på Sjukhuset för igångsättning ifall det inte händer något av sig självt innan den bokade tidennnnnnnn....

Det blir aldrig som man själv har tänkt sig, trodde aldrig att jag skulle gå över så länge, idag är det 9onde dagen, helt sjukt..  Men det har gått sååå foort...
Lilla prinsesssan kommer när hon känner för det,, när hon känner sig redooooo..

Men nu (utan att låta som om jag klagar för mycket) så tycker jag verkligen att det är riktigt jobbigt just nu.. riktigt tungt.. Svullen som aldrig förr, Mina fötter e nog det värsta jag har sett..... "jätte söta" ahha


    KÄRLEK <3

 haha Min snea Mage.. stor som en

vatten melon.....   <3  Älskar dig min underbara Bamse mage..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar verkligen din mage

2011-05-21 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0