7/9 2011

Oj oj oj, barnfrii hela natten, Fyfan vad skont vi sov, vi vaknade kl 12 typ
Och Melina sov hos farmor och farfar, medans mamma o pappa va po bargatan och festade lite..

Vi hade det underbart, efter lite drinkar so okte vi och kopte gyros, tog med oss det hem till hotellet och ot det po balkongen, natten va varm och Det finns inge bettre an sommar varme...

Om en stund so kommer min lilla engel tillbaka Som har vart underbar hos farmor och farfar, hon vaknade en gong inatt, hahah FUUUSK tycker jag, for inte gor hon so nar hon ar med oss...  Saknar min bebbe...

weell weell, nu e det dags att slenga sig i poolen tills prinsessan kommer tillbaka, Ha en underbar dag alla i regninga sverige <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du inte göra ett förlossnings inlägg? Förstår att det gick bra men jag är i 6e månaden och är lite rädd när jag tänker på att den ska ut.. Skriv typ dina känslor, tankar, tidpunkter :) kram

2011-11-23 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0