livet som mamma

Hello alla där ute..
Vart ska man börja?? Min lilla flicka fyller 1 år snart, nästa månad den 16:e maj blir hon ett helt år...

Melina är verkligen den finaste flickan som finns, så otroligt duktig, inte långt kvar tills hon börjar gå..
Och favorit ordet är PAPPA, hahha lilla trollet <3

Prinsessan har även fått dagisplats, känns lite konstigt, blandade känslor.. Jag vill så gärna börja jobba och få min "vanliga" inkomst, inte den här FATTIGA mammapenningen.. men men man klarar ju sig iaf..

Jag lovar att börja blogga mer nu, hihi
ha en trevlig helg nu allihopa <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va bra att du börjar igen pappa är fin han va söt eran dotter e världens finaste

2012-04-22 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0