Mina kärlekar.....

Jag kan verkligen inte beskriva i ord hur mycket jag älskar er..

Alex- Även om vi bråkar å så, så älskar jag dig otroligt mycket, Du är världens bästa man och pappa. Du gör allt för oss och du gör oss Aldrig besvikna..
Jag har alltid älskat dig och har alltid velat att du ska bli pappa till
mina barn.. det har alltid känts rätt med dig. Och tillsammans fick vi världens finaste tjej <3 Vi är dina tjejer föralltid Älskar dig oändligt mycket min älskade man

Melina- Både jag och pappa älskade dig från första början, då jag plussade på testet, dina sparkar ALLT... men den 16/5-2011 kl 15:30 när vi fick dig på mitt bröst så fylldes hela rummet med Sann kärlek.. att man kan älska någon så
mkt i första ögonkastet är helt otrolig, du var perfekt från första början.. Mamma och pappa älskar dig mer än livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0